Vielleicht kennts ihr a des Gfühl!!

Neulich bin i mim Radl von da Schui hoam gfahrn und bin hoid grod an Berg aufe gfahrn (a bissl steil) und hob natürlich gschwitzt und gschnauft wia a Walross und im Gsicht hob i ausgschaugt ob i 5 Std zlang in da Sun gflagt war aber natürlich bin i des ned sondern  mia war so hoaß.

Des war ja no ned so schlimm gwen, aber dann kimmt jemand aus meiner Klass und fahrt so locker lässig mit an Affenzahn nema mi hi und sogt so ganz unangestrengt "Servus, und wia gehts da so? Wia lafts im Praktikum?" Und i fahr danem und schnauf, schnauf und schnauf, hob natürlich so do als ob es mir nie besser ganga war. Es war so peinlich des konn i gor ned song. I hätt an Boden versinken kinna und des war no zu wenig gwen. Fahrt der do aufa und vergießt keinen Tropfen an Schwoaß und mia laft d`Soß oba als ob es grod in Strömen renga dad.

So mega peinlich. :-9 Aber wenn is des scho ned passiert. Richtig scheiße.

Aber mei, werst nichts dagegn macha kinna.

Habts ihr a scho solche Erfahrungen gmacht? Bestimmt, vielleicht sagt ihr des is ja harmlos. Aber mei.

Danke fürs lesen.

3 Kommentare 21.9.07 15:00, kommentieren

Wia a Gfühl

Es is manchmoi a richtiges i woas ned, i fühl hod manchmoi nur Traurigkeit, aber wer kennt des ned.

Manchmoi stell i mir vor unser Leben is vorbestimmt, bis ins kleinste Detail irgendwo aufgschriem und mir leben einfach nach dem Buch, das vielleicht hoaßt: wos woas i z. B.  "Max Mustermanns leben im Chaos". Und später wenn mir tot san dann gehst wo hi wo du dei Lebensgschichte .... 1 zu 1 nochlesen konnst und koa Moment fehlt wos du gmacht host. Ob´st aufn Klo oder oder im Auto sitzt alles konnst nochlesen.

Aber manchmoi denkst a das jemand über uns sitzt und mit uns spuit wia mit Schachfiguren. Zug um Zug.

Tja, i wos a ned vielleicht liegt des ois dro das i zur Zeit a richtige Depri-Phase hob, dass i so guad philosophieren kann.

 

1 Kommentar 20.9.07 16:27, kommentieren

Werbung