Vielleicht kennts ihr a des Gfühl!!

Neulich bin i mim Radl von da Schui hoam gfahrn und bin hoid grod an Berg aufe gfahrn (a bissl steil) und hob natürlich gschwitzt und gschnauft wia a Walross und im Gsicht hob i ausgschaugt ob i 5 Std zlang in da Sun gflagt war aber natürlich bin i des ned sondern  mia war so hoaß.

Des war ja no ned so schlimm gwen, aber dann kimmt jemand aus meiner Klass und fahrt so locker lässig mit an Affenzahn nema mi hi und sogt so ganz unangestrengt "Servus, und wia gehts da so? Wia lafts im Praktikum?" Und i fahr danem und schnauf, schnauf und schnauf, hob natürlich so do als ob es mir nie besser ganga war. Es war so peinlich des konn i gor ned song. I hätt an Boden versinken kinna und des war no zu wenig gwen. Fahrt der do aufa und vergießt keinen Tropfen an Schwoaß und mia laft d`Soß oba als ob es grod in Strömen renga dad.

So mega peinlich. :-9 Aber wenn is des scho ned passiert. Richtig scheiße.

Aber mei, werst nichts dagegn macha kinna.

Habts ihr a scho solche Erfahrungen gmacht? Bestimmt, vielleicht sagt ihr des is ja harmlos. Aber mei.

Danke fürs lesen.

21.9.07 15:00

bisher 2 Kommentar(e)     TrackBack-URL


mey / Website (21.9.07 22:26)
Wäre mir wahrscheinlich auch peinlich. Vor allem ist es schon merkwürdig, dass er dabei nicht schwitzt... macht der irgendwie Leistungssport?
Also ich finde es normal, dass man bergauf außer Puste kommt und so...
LG


freefeeling7 / Website (20.10.07 23:32)
ja, das gefühl kenn ich, streng mich dann immer noch mehr an, um nicht so hinterher zu hängen -aber ich komm schon bei ein paar treppen voll aus der puste...

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)


 Smileys einfügen
Werbung